Monday, April 20, 2009

Huduh kan??

huduh beno kalau aku menengok orang meludah keluar dari kereta yg sedang bergerak.

lelagi org yg buat tu perempuan.

haiyaaaaaaaaaaaa!!!

manyak huduh oooo!

erm... tisu byk dlm keta, pesalahnya buang kat tisu pastu buang bila dah benti nnt ke tong smapah berdekatan???

iskh... kalau kita ada kuasa utk saman peludah2 jalanan nie mmg kayo la kita nie kan???

4 comments:

Arin said...

mmg huduh!!

Elyn said...

itu bkn huduh lai.... dh mcm muke pecah rumah!!! lalaalla

momguess said...

aper kata kite plaster jer mulut2 org yg suka ludah nie sepanjang die bwk kete.

kjam tak rasa nyer?

Zana S said...

arin
tapi bawak wish tuh. ekekeke... buruk nyer la hai... sib bek kesan ludahan tak merembes ke keta ku... ayyark!!

elyn
mcm la ko nampka muka dia. aku pun nampak sipi2 je wey. cantik gak la amoi tuh. :p

momguess
boleh boleh... saya sentuju. akak buat dulu ek. pastu publish. lalalalaa :D